tirsdag 23. mars 2010


Hei igjen folkens!

De fleste av dere sitter nå hjemme og slapper av, ser tv eller legger ungene for så endelig å kunne slappe av litt. Jeg derimot er enda på jobb. I morgen kveld braker det nemlig løs.

For de som ikke vet det så jobber jeg ved Ime barneskole og hvert år har elevbedriften ved skolen ansvar for å arrangere IME GRAND PRIX. Til sammen i år er det ca 40 ansatte ved bedriften og 60 deltakere som skal på scenen.

Ja, det tar tid, men du verden så gøy det er. Den største bonusen er relasjonene jeg som lærer får til elevene. Det er helt fantastisk å se den innsatsen elevene viser. De har ansvar for teknikk, baking, salg av mat, programmledere, markedsføring, billetter, økonomi og framføring......sikkert enda mer også som jeg ikke husker akkurat nå........




Jeg er mektig imponert over elevenes engasjement. Tusen takk til alle elevene som er med på å bidra til at Ime Grand Prix kan gjennomføres. Dere kan være stolte!

Ingen kommentarer: